Max Verstappen on vahvasti kiinni kuljettajien maailmanmestaruudessa, mutta tallina Red Bull uhkaa jäädä Sergio Perezin vaisujen esitysten jäljiltä valmistajien MM-sarjassa kolmanneksi McLarenin ja Ferrarin takana.

Red Bull menettää sen myötä kymmeniä miljoonia euroja bonusrahaa verrattuna aiempiin mestaruusvuosiin.

Se näkyy tietenkin myös tallin työntekijöiden tilipussissa. Bonusta on tulossa tuntuvasti vähemmän.

– He menettävät 40 prosenttia bonuksistaan. Se on paljon rahaa. Luuletteko, että kaikki nämä ihmiset, tuhat Red Bullilla työskentelevää ihmistä, ovat iloisia siitä, että heidän bonuksiaan leikataan 40 prosenttia, koska jotain ei ole toimitettu?, F1-toimittaja Joe Saward kysyy vihjailevasti Missed Apex F1 YouTube -kanavalla viitaten potku-uhan alla olevaan Pereziin.

Lue myös:Valtteri Bottas on jo tyrmännyt yhden siirron – ”Pöydällä on mielenkiintoisia asioita”

LUE MYÖS: IS:lle ikävää vihjailua Saga Vannisen valmentajasta Erki Noolista (UrheiluAreena.fi)